![Terra Mystica Scheepvaart & Handel | White Goblin Games | Strategie Bordspel | Nl Terra Mystica Scheepvaart & Handel | White Goblin Games | Strategie Bordspel | Nl](https://boards2play.be/479-large_default/terra-mystica-scheepvaart-handel-white-goblin-games-strategie-bordspel-nl.jpg)
![Terra Mystica Scheepvaart & Handel | White Goblin Games | Strategie Bordspel | Nl Terra Mystica Scheepvaart & Handel | White Goblin Games | Strategie Bordspel | Nl](https://boards2play.be/479-large_default/terra-mystica-scheepvaart-handel-white-goblin-games-strategie-bordspel-nl.jpg)
Voeg reizen voor nieuwe uitbreidings- en scoremogelijkheden toe aan Terra Mystica.
De facties van Terra Mystica hebben hun deuren geopend voor zaken buiten de handelspost in Terra Mystica: Scheepvaart & Handel. Er stroomt meer handel tussen de facties met hun gloednieuwe schepen die op de rivieren varen. Een nieuw groot gebouw, de scheepswerf, verbetert je scheepvaart of bereik en produceert schepen met twintig factieborduitbreidingen.
Facties die exporteren, ontvangen OP en grondstoffen afhankelijk van het gebouw waaraan ze leveren. Facties die het schip van een tegenstander importeren en ontvangen, krijgen macht. Schepen graven en bouwen in aangrenzende velden, dus pas op! Schepen kunnen ook worden geconsumeerd en nieuwe woningen vormen. De bewegingen van het schip en de Dwelling-acties voegen een nieuw tactisch bewegingselement toe aan de toch al diepgaande strategie van Terra Mystica, met behoud van perfecte informatie.
De facties moeten zich ook aanpassen aan een geheel nieuwe set van 12 ronde scoretegels, vier nieuwe scheepsgerelateerde gunsten, drie nieuwe bonustegels, drie extra krachtacties, stadstegels en twee kaarten: Loon Lakes en Fjords. De kaarten en de meeste rondescores kunnen desgewenst ook met het basisspel worden gebruikt.
De uitbreiding Vuur en IJs is niet vereist, maar het materiaal ervoor wordt meegeleverd.
Wat zit er in de doos?
Datasheet
Specifieke referenties
Je bent misschien ook geïnteresseerd in