Roam | White Goblin Games | Familie Bordspel | Nl
search
  • Roam | White Goblin Games | Familie Bordspel | Nl
  • Roam | White Goblin Games | Familie Bordspel | Nl
  • Roam | White Goblin Games | Familie Bordspel | Nl
  • Roam | White Goblin Games | Familie Bordspel | Nl
  • Roam | White Goblin Games | Familie Bordspel | Nl
  • Roam | White Goblin Games | Familie Bordspel | Nl

Roam | White Goblin Games | Familie Bordspel | Nl

€ 20,20
Inclusief belasting

Ga op zoek naar de slaapwandelende bewoners van Arzium en maak ze wakker.

Aantal

Welkom in Arzium, het land van oude beschavingen, bizarre wezens, onverklaarbare wonderen en levendige karakters.

Een grote slaapziekte heeft zich over het land verspreid, waardoor elk type wezen honderden kilometers moet rondzwerven in een versufte, onsamenhangende mars. Het is jouw taak om ze op te zoeken en ze uit hun slaapwandeling te wekken, en ze te rekruteren om je te helpen nog meer verloren zielen te vinden!

In Roam strijden jij en maximaal drie vrienden om verdwaalde avonturiers te vinden. De game bevat meer dan vijftig unieke avonturierskaarten ter grootte van een tarot, met personages uit Near en Far, Above and Below en Islebound. De andere kant van elke kaart toont een landschap dat is opgesplitst in zes vierkanten, en twee rijen van drie van deze kaarten worden in het midden van het speelveld geplaatst om het bord te maken.

Elke beurt mag je een van de avonturierskaarten in je groep activeren door de kaart om te draaien. Door een avonturier te activeren, kun je zoekfiches op het bord plaatsen in de vorm die op je avonturierskaart staat afgebeeld. Als elk vakje op een landschapskaart is doorzocht, claimt de speler die het meeste heeft gedaan de kaart, vindt de verloren avonturier en voegt deze toe aan zijn groep. Elke avonturier die je aan je groep toevoegt, geeft je punten en een nieuw zoekpatroon dat je kunt gebruiken.

Bij het zoeken claim je ook munten, die je kunt uitgeven om speciale acties uit te voeren of artefacten met nuttige krachten te kopen. Als een speler tien avonturiers in zijn gezelschap heeft, eindigt het spel en wint de speler met de meeste punten.

Wat zit er in de doos?

  • 43 dubbelzijdige speelkaarten
  • 12 dubbelzijdige startkaarten
  • 24 artefacttegels
  • 96 reisstenen (24 in elk van de 4 kleuren)
  • 1 buitenpostkaart
  • 4 overzichtskaarten
  • 36 munten (30x waarde 1, 6x waarde 5)
  • Spelregels

Datasheet

Speelduur
40 Min
Minimum Leeftijd
8+
Aantal spelers
2 - 4
Taal
Nederlands
Moeilijkheid (Max 5)
1.83

Specifieke referenties

ean13
8718026304614
Commentaar (0)