• Niet op voorraad
Nemesis Aftermath | Awaken Realms | Coöperatief Bordspel | En
search
  • Nemesis Aftermath | Awaken Realms | Coöperatief Bordspel | En
  • Nemesis Aftermath | Awaken Realms | Coöperatief Bordspel | En
  • Nemesis Aftermath | Awaken Realms | Coöperatief Bordspel | En

Nemesis Aftermath | Awaken Realms | Coöperatief Bordspel | En

€ 52,90
Inclusief belasting

Nieuwe personages met eigenaardige eigenschappen proberen te begrijpen wat er op de Nemesis is gebeurd.

Aantal
Niet op voorraad

De belangrijkste modus van Nemesis: Aftermath is de Epiloogmodus, een kort (45-60 min.) spel met 5 beurten, dat wordt gespeeld na een regulier spel. Aan het begin van deze epiloog is er een onbepaalde tijd verstreken sinds de gebeurtenissen in het Nemesis-basisspel. De spelers gebruiken personages (die niet hebben deelgenomen aan het basisspel) die de Nemesis binnengaan om het te onderzoeken. Het schip draagt veel littekens van zijn vroegere beproevingen, dus alle overblijfselen van je vorige spel zullen gevolgen hebben voor je Epiloog-spel.

Een Epilogue-game is veel korter dan een gewone Nemesis-game, maar het is moeilijker en biedt een zeer dynamische playthrough. In plaats van doelstellingen hebben spelers te maken met ogenschijnlijk eenvoudige persoonlijke vereisten, terwijl ze proberen samen te werken om met verschillende waarschuwingen om te gaan. Bovendien kunnen spelers die meer egoïstische belangen nastreven het lucratieve aanbod accepteren. De spelers gebruiken ook het extra Shuttle-bord, dat een nieuw klein schip voorstelt (aangemeerd aan de Nemesis) bestaande uit extra 4 Room-slots. De Nemesis: Aftermath-uitbreiding voegt ook 4 nieuwe kamers "2" toe.

Je kunt het Epiloog-spel spelen met minder spelers dan het aantal dat daadwerkelijk heeft deelgenomen aan het reguliere spel.

ONDERSCHEIDENDE KENMERKEN

Nemesis: Aftermath voegt een eigenschapskaart toe voor elk personage (zowel uit het basisspel als uit de uitbreiding). Eigenschapskaarten geven specifieke voor- en nadelen tijdens het spel. De eigenschapkaart wordt open naast het personagebord gelegd en de regel is van kracht voor de rest van het spel.

NIEUWE KARAKTERS

Nemesis: Aftermath voegt 5 nieuwe personages toe aan het spel. Wanneer de spelers hun personage kiezen, kunnen ze met de tekenkaart die ze selecteren het basisspel of het Aftermath-personage van een gekozen kleur kiezen. Het rode personage Aftermath (de veroordeelde) kan bijvoorbeeld het rode personage uit het basisspel (de soldaat) vervangen. Na het kiezen van hun personage, behoudt elke speler zijn geselecteerde ontwerpkaart, waardoor wordt voorkomen dat een andere speler het andere personage van dezelfde kleur kiest. De twee rode personages (de veroordeelde en de soldaat) kunnen nooit samen in hetzelfde spel zitten. De Aftermath-personages zijn heel anders dan de personages uit het basisspel.

Datasheet

Speelduur
45 - 60 Min
Minimum Leeftijd
12+
Aantal spelers
1 - 5
Taal
Engels
Moeilijkheid (Max 5)
3.33

Je bent misschien ook geïnteresseerd in

Commentaar (0)